معرفی پورتال پشتیبانی کایاکو فارسی

انتخاب یک اسکریپت پشتیبانی خوب تاثیر فوق العاده ای در میزان موفقیت سازمان شما خواهد داشت.
شرکت و سازمان شما در هر رسته ای که باشد به یک سیستم پشتیبانی عالی نیاز خواهد داشت،مهمترین هدف در یک سازمان ارئه خدمات با کیفیت به مشتریان خود میباشد،زمانی که درخواستی وارد مجموعه ای میشود همه کسانی که به نحوی در ارتباط با این درخواست خواهند بود میتوانند کلیه مراحل پاسخگویی و انجام موضوع مربوطه را پیگیری کنند. کایاکو این امکان را فراهم آورده است که در مدت زمان کوتاهی، مشتریان یک مجموعه مناسبترین پاسخ ممکن را دریافت کنند.
استفاده از سیستم تیکتینگ زمان مکالمات تلفنی و هزینه های مربوط به آن را کاهش میدهد. همین باعث میشود که پرسنل شما تمرکز بیشتری بر روند پاسخگویی داشته و مدت زمان بیشتری را برای پاسخ به مشکلات مشتریان سازمان شما اختصاص میدهند.
زمانی که مشتری در کایاکو یک تیکت ارسال میکند اول از همه در ابتدای کار یه کد اختصاصی برای تیکت مشتری در اختیازش قرار خواهد گرفت و میتواند در پورتال خود از مراحل پاسخگویی پرسنل شما مطلع شود و اخرین وضعیت تیکت خود را مشاهده کند.
در نهایت شما مدیر یک سازمان میتوانید با بررسی تیکت های پاسخ داده شده توسط کارمندان شرکت خود از کیفیت اسخ گوی آگاه شوید.
فناوری اطلاعات PARS NTC برای اولین بار در ایران توانسته است نسخه کاملا فارسی شده و راست چین ، و شمسی شده این پورتال عظیم را با قیمت مناسب و به صورت مادام العمردر اختیار شما هموطنان گرامی قرار دهد. هدفPARS NTC در این است که بتواند سهم عمده ای در بهبود پشتیبانی شرکت های ایرانی در کشور داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *