اهمیت تلفن های هوشمند در تجارت الکترونیک

اهمیت تلفن های هوشمند در تجارت الکترونیک

اهمیت تلفن های هوشمند در تجارت الکترونیک

تحول در بازار تلفن های همراه و تولید نسل جدید دستگاه های هوشمند باعث جایگزین شدن این ابزار ها با نسل قدیم گردیده و این مسیر تا جایگزینی کامل این محصولات پیش خواهد رفت، هر روز بر کاربران این دستگاه های هوشند افزوده می شود و بسیاری از این کاربران مدت زمان طولانی را در حال کار با این ابزارها می گذرانند. با حضور همیشگی تلفن های هوشمند همه افراد قادر خواهند بود از نرم افزارهای تولید شده بهره مند شوند.

امروزه موبایل ها به ویژه تلفن های هوشمند نسبت به لپ تاپ و کامپیوترهای رومیزی و حتی تلفن های نسل قدیم برای کاربران بسیار شخصی تر و محرمانه تر هستند. بسیاری از کاربران موبایلشان را در ۲۴ ساعت بیشتر از یک متر از خود دور نمی کنند، می توانید تصور کنید که حضور در این حریم خصوصی چقدر برای تولید کنندگان کالا یا خدمات مهم خواهد بود.

تلفن های همراه امروزه کامپیوتر های کوچکی هستند که بسیار بسیار قدرتمند شده اند و قادرند تعداد زیادی از وظایفی را که قبلا محدود به کامپیوترها و لپ تاپ ها بودند انجام دهند. تلفن های هوشمند امروزه امکانات بسیار زیادی را عرضه می کنند بنابراین برنامه های زیادی با وظایف گوناگون توسط شرکت ها برای ترویج برند یا محصولاتشان تولید می شود و این راهی برای گسترش حیطه ی نفوذ آن ها محسوب می شود.

اگرچه تعداد نرم افزارهای موبایل در بازار امروزه زیاد شده است و تقاضا برای بهتر دیده شدن زیاد است اما یافت شدن بین تعداد زیادی برنامه موبایل بسیار راحت تر از پیدا شدن در میان میلیون ها صفحه وب خواهد بود.

برنامه های تولید شده برای دستگاه های هوشمند نسبت به وب سایت های موبایل متفاوتند. نرم افزارهای طراحی شده نسبت به موبایل سایت ها کیفیت کاربری بهتری دارند و تجربه کاربری بهتری را برای افراد فراهم می نمایند.

اگرچه هنوز راه زیادی وجود دارد تا بسیاری از شرکت ها یاد بگیرند که چگونه در این بازار جدید شرکت کنند و از مزایای آن سود ببرند اما طولی نخواهد کشید که این راه تبدیل به یک استاندارد تجاری بویژه برای کالاهای مصرفی، رسانه ها، خودروها و … جهت برقراری ارتباط با مشتریان خواهد بود.

به طور خلاصه می توانیم برخی از دلایل اهمیت تلفن های هوشمند را این گونه بیان کنیم.
۱) حضور همیشگی
۲) نزدیک بودن به مشتری در محیطی شخصی تر
۳) امکانات و قابلیت های زیاد به عنوان کامپیوتر های کوچک
۴) کیفیت کاربری بی همتا در مقایسه با وب سایت های تلفن همراه
۵) بهتر دیده شدن در میان مشتریان و رقبا
۶) افزایش راه ارتباطی با مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *