گالری مس نگار

گالری مس نگار

وبسایت گالری مس نگار ، با طراحی flat و مدرن ، استفاده از رنگی متفاوت ، ترکیب بندی خاص صفحه و باب میل مدیر این گالری توسط تیم طراحی ایده پردازان مهرگستر انجام شده است.
در طراحی این وبسایت از تکنولوژی های HTML5 ، CSS3 و jQuery استفاده شده و هسته مدیریتی آن بر پایه زبان برنامه نویسی PHP می باشد که از پایگاه داده MYSQL تغذیه می شود. استفاده از مدیریت محتوای محبوب و قدرتمند وردپرس برای مدیریت این وبسایت و پنل تنظیماتی بسیار قدرتمند و کاربر پسند آن ، مدیریت این وبسایت را بیشتر و بیشتر آسان نموده است.

اصفهان مهد هنر و صنایع دستی می باشد که یکی از این هنرها صنایع مس و ظروف مسی می باشد. یکی از واحد های صنفی متخصص و متبهر در این زمینه گالری مس نگار با مدیریت آقای زائری هستند که شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایده پردازان مهر گستر افتخار طراحی سایت این مجموعه را داشتند و با سبک سنتی این سایت را طراحی و راه اندازی  کردند.

سایت گالری مس نگار از هسته کلود وردپرس استفاده شده و به صورت گرافیکی در نرم افزار محبوب فتوشاچ طراحی و بعد از تایید طرح مورد نظر برنامه نویسی این سایت شروع و پس از اتمام بر روی هاست مربوطه قرار گرفت و مورد تایید مدیریت این گالری قرار گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *