چرا طراحی سایت انجام دهیم

چرا طراحی سایت انجام دهیم

داشتن یک وب سایت برای استفاده احداکثری از این فضای پر بازدید در جهت رونق کسب و کارها و یا معرفی محصوولات و خدمات برکسی پوشیده نیست.طراحی سایت به یک امر بسیار حرفه ای و پیچیده تبدیل شده است یک هنر شخصی و منحصر به فرد نمیباشد. طراحی سایت یک گروه فعالیت گروهی و ترکیبیاز استفاده هنرمندانه تخصص حرفه ای در کنار هم میباشد.با سایت ایده پردازان مهر گستر همراه باشید تا مقاله چرا طراحی سایت انجام دهیم را باهم مطالعه کنیم.

استفاده از برنامه نویسان مجرب ،متخصصان تبلیغات و روانشناسی سایت،گرافیست های تواناو استفاده حرفه ای از ابزارهای به روز منجر به تولید یک وب سایت حرفه ای می شود.لحاظ تکنیکال و برنامه نویسی بسیار سبک و ساده و پرسرعت باشد. جذابیت های خلاقانه و بصری بهره گرفته وتکنیک ها روانشاختی حرفه ای هم در آن دیده شده طراحی سایت باید در نهایت منجر به آن شود که  بازدید کننده با یک بار بازدید از سایت و در نگاه اول مجذوب و شگفت زده شده و احساس کند که دراین سایت، هرآنچه را که می خواهد، به سرعت می تواند پیدا کند و دیگر نیاز به اتلاف وقت و جستجوی بیشتر نمی باشد.

طراح وب سایت شما توانایی تولید سایتی با ویژگی مهم بالا را داشته باشد و بتواند چنین حس زیبا و آرامش بخشی را به بازدیدکننده القا کند، افزایش فروش، افزایش بازدید، تبلیغات کم هزینه و معرفی هرچه بهتر محصولات و خدمات شما حاصل می شود و این یعنی یک قدم به سمت پیشرفت…

شرکت کیان تجارت مجموعه ای از بهترین متخصصان تحلیلگر، کارشناسان سئو و روان شناسی سایت، برنامه نویسان و گرافیست های حرفه ای را درکنار هم گردآورده است تا با افتخار انواع وب سایت هایی را که شما می خواهید طراحی نماید.

وب سایت های حرفه ای با انجین اختصاصی:

سایت های کاملا شخصی سازی شده نیازمندی های مورد درخواست شما هر گرافیکی شما درخواست داشته باشید. واقع دست ما برای هرتغییری که شما بخواهید باز است و هر گرافیکی که شما بخواهید در این دسته قابل انجام است و طبیعتا به دلیل کاملا سفارشی بودن این دسته از طراحی سایت ها، قیمت های آن ها کمی بالاتر و زمان طراحی آن ها کمی طولانی تر می باشد و چون مشتری تصمیم گیرنده نهایی کار می باشد، ارتباطات ما با شما برای تاییدات فازها هم طبیعتا بیشتر خواهد بود.

همه سایت های ما داری یک پنل مدیریتی قدرتمند و یکپارچه می باشد. شما از طریق این پنل میتوانی د محصولاتتان را داشته باشید. تماس ها و پرسش های کاربران پاسخ دهید. نمودارهای اطلاعاتی را بازدید نموده و تمامی ماژول های سفارشی خودتان را مدیریت نموده و فاکتور صادر شده در سایت را بررسی نمیایید . امکان تولید وب سرویس های امن و به روز نیز مهیا می باشد. بایک تیر چند نشان زده اید.علاوهبر اینکه یک وب سایت دارید. بستر زیر ساخت ربات تلگرام و اپلیکشن موبایل هم برایتان فراهم شده است.

وب سایت های حرفه ای و اقتصادی :

اگر از افرادی هستید که کسب کار خود را تازه راه اندازی کرده اید و نیاز به یک وب سایت حرفه ای و با زیر ساخت قدرتمند را احساس نموده اید به دلیل محدودیت های هزینه ای و یا زمانی در حال حاضر امکان طراحی وب سایت کاملا سفارشی را ندارید با ما تماس بگیرید و نیازمندی های خود را با مشاور ما تعلام کنید.

کارشناسان ایده پردازان مهر گستر با استفاده از انواع ماژول های طراحی شده یک وب سایت با نزدیگترین امکانات به درخواست شما را طراحی و در احتیارتان قرار خواهند داد تا با استفاده از آن پنل مدیریتی قدرتمندی که دارد کسب و کار و نوپای خود را گسترش داده و کم کم با کسترش کسب و کار با اعلام نیاز شما گرافیک و ماژول های سفارشی را به آن اضافه نموده و بهبود دهیم.

وب سایت های وردپرسی:

ورد پرس ویژگی ها و محبوبیت هایی دارد برکسی پوشیده نیست . کارشناسان ایده پردازان مهر گستر در این زمینه میتوانند نیازمندی های شما را دریافت و یک وب سایت خوب و زیبا و پلاگین های در خواستی شما برایتان فراهم نمایند. ویژگی خوب طراحی سایت با ورد پرس براین می باشد. شما به راحتی می توانید از UI های مختلف  استفاده نمایید و پلاگین های موجود رو هم تغییر داده و یا ارتقا دهید و ایرادی که می تواند این سایت ها داشته باشند محدودیت تغییر در چنین پلاگین ها می باشد و معمولا مقرون به صرفه نیست که یک پلاگین وردپرسی برنامه نویسی شود و یا تغییراتی درآن ها ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *