وبسایت بازرگانی لادانی

وبسایت شرکت بازرگانی لادانی ، با طراحی flat و مدرن ، استفاده از رنگ های متفاوت ، ترکیب بندی خاص صفحه و باب میل مدیران این شرکت توسط تیم طراحی ایده پردازان مهرگستر انجام شده است.

شرکت بازرگانی ترک لادانی فعالیت اولیه خود را در سال ۱۳۵۳ در جهت تهیه و توزیع لوازم یدکی مرسدس بنز آغاز کرده و به پشتوانه کادر مجرب و متخصص , تجربه سالیان و تنوع محصولات توانست با شرکتهای بزرگ داخلی ,ارگانهای دولتی و خصوصی و فروشندگان سایر شهرستانها همکاری نزدیکی داشته باشد.

در طراحی این وبسایت از تکنولوژی های HTML5 ، CSS3 و jQuery استفاده شده و هسته مدیریتی آن بر پایه زبان برنامه نویسی PHP می باشد که از پایگاه داده MYSQL تغذیه می شود. استفاده از مدیریت محتوای محبوب و قدرتمند وردپرس برای مدیریت این وبسایت و پنل تنظیماتی بسیار قدرتمند و کاربر پسند آن ، مدیریت این وبسایت را بیشتر و بیشتر آسان نموده است.

بازرگانی لادانی در زمینه واردات و توزیع قطعات یدکی ماشین های سنگین فعالیت داشته و پس از مشاوره طراحی سایت و طراحی صفحه سایت مربوطه در نرم افزار محبوب و نام اشنای فتوشاپ و بعد از تایید مدیریت بازرگانی لادانی کار برنامه نویسی و طراحی این سایت شروع و پس از اتمام بر بستر وب قرار گرفته و مورد رضایت مدیریت بازرگانی لادانی حاج اقا لادانی قرار گرفت.

وبسایت بازرگانی لادانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *