شرکت سامانه شید پارس

سایت شرکت سامانه شید پارس به سفارش مدیر این شرکت، با طراحی مدرن و اختصاصی ، استفاده از رنگی متفاوت ، ترکیب بندی خاص صفحه از صفر تا صد توسط تیم طراحی و توسعه وب ایده پردازان مهرگستر انجام شده است.
در طراحی این وبسایت از تکنولوژی های HTML5 ، CSS3 و jQuery استفاده شده و هسته مدیریتی آن بر پایه زبان برنامه نویسی PHP می باشد که از پایگاه داده MYSQL تغذیه می شود. استفاده از مدیریت محتوای محبوب و قدرتمند وردپرس برای مدیریت این وبسایت و پنل تنظیماتی بسیار قدرتمند و کاربر پسند آن ، مدیریت این وبسایت را بیشتر و بیشتر آسان نموده است.

سایت فوق الذکر توسط مدیریت شید پارس جناب آقای صالحی سفارش و پس از کار کردن گرافیک مربوطه و تایید ایشان برنامه نویسی این سایت استارت خورد و پس از بازه زمانی مشخص و اتمام طراحی و برنامه نویسی سایت بر روی هاست قرار گرفت و پس از آموزش های لازم و درج محتوایی بهینه در این سایت بسیار سریع در صفحات اول گوگل مشاهده و مورد رضایت مدیریت این شرکت قرار گرفت.

شرکت سامانه شید پارس در زمینه بهینه سازی انبار و همین طور انبار داری و آموزش های لازم فعالیت داشته و در رسته کاری خود بسیار حرفه ای عمل می کنند . پیشنهاد ما این هست که از کار کردن با شید پارس پشیمون نشده و لذت کافی را میبرید.

shid-pars

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *