سیستم ارسال تیکت

پورتال پشتیبانی کایاکو مجهز به یک سیستم تیکیتینگ پیشرفته ای میباشد و صورت استفاده از این سیستم تیکتیینگ در کایاکو به دو صورت میباشد:
۱- استفاده از صف ایمیل که سازمان شما در سمت Admin تعریف میشود و کاربر زمانی که به این ایمیل، ایمیلی ارسال کند کایاکو به صورت هوشمند این کاربر را عوض کرده و یوزر و پسورد ورود به قسمت کاربریرا ارسال مینماید و متن حاوی ایمیل را به عنوان تیکت ایجاد میکند
روش دوم به این صورت است که کاربر در قسمت کاربری اقدام به ثبت نام میکند که بعد یک ایمیل فعال سازی برای کاربر برای تایید هویت ارسال میشود و بعد از فعال سازی کاربر به راحتی از نل خود میتواند تیکت ارسال کند.
بعد از ثبت نام و فعال سازی حساب کاربر تمامی تماس ها و عملکردهای کاربر در تاریخچه،تمامی چت ها و تیکت ها در سیستم ثبت میشود و برای هر کدام کد رهگیری خاصی در نظر گرفته میشود.
کاربر پس از ورود به سیستم و ثبت تیکت خود یک سوال و مشکل خود را مطرح میکند و دپارتمان مربوطه موضوع را بررسی میکند و توضیحات لازم را به همراه فایل های پیوستی (درصورت نیاز) ثبت میکند و همان لحضه ایمیلی حاوی کد رهگیری تیکت ایجاد خواهد شد. و پس از پاسخگویی به تیکت مورد نظر ایمیلی جهت اطلاع به کاربر به وی ارسال خواهد شد.
کارمندان شما در پاسخگویی میتوانند وضعیت های مختلفی راثبت کنند.از جمله؛ در حال بررسی ، پاسخ داده شده و … ، این وضعیت ها میتوانند ویرایش کرد و تغییر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *