اهمیت داشتن وب سایت

اهمیت داشتن وب سایت

اهمیت داشتن وب سایت

این روزها از زبان بسیاری از افراد می شنویم که باید کسب وکارهای سنتی تغییر مسیر بدهند و بروند در فضای اینترنت جا بگیرند! برای شما هم این سوال ایجاد شده  که چرا کسب وکار اینترنتی این همه اهمیت دارد؟
در این مقاله از باماهمراه باشید تا  اهمیت داشتن وب سایت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی را بررسی کنیم.

The importance of having a website
The importance of having a website

۱- فراگیری اینترنت

مهمترین دلیلی که به داشتن وب سایت ضرورت می‌بخشد، فراگیر بودن اینترنت است. امروزه بیشتر افراد ترجیح میدهند بجای اتلاف کردن زمان، در منزل راحت بنشینند و به خرید آنلاین بپردازند.
مردم اولین جایی که به دنبال خدمات شما می گردند، در اینترنت است. اگر آنها شما را در آنجا پیدا نکنند حتما رقبای شمارو پیدا خواهند کرد.

 

۲- فروشگاهی بدون محدودیت زمانی

با داشتن وب سایت در ۲۴ ساعت شبانه‌روز، ۷روز هفته در کنار مشتری است. در واقع وب سایت شما نماینده‌ی شماست حتی در ساعت‌هایی که شما در حال استراحت هستید وب سایت شما در حال معرفی خدمات و محصولات شما به مشتری است.

 

۳- رفتن به فراتر از مرز

مگر در شهر شما چند نفر هستند که با کسب و کار شما آشنایی دارند؟ میلیاردها انسان در سراسر جهان بخشی از زمان خود را در اینترنت میگذرانند. تصور کنید شما کسب و کارتان را برای این جامعه آماری راه اندازی کرده اید.باعث میشه شما  مشتریانی از سراسر ایران یا حتی فراتر از مرزها خواهید داشت.

 

۴- صرفه جویی در هزینه‌های راه اندازی

همیشه برای راه‌اندازی یک فروشگاه هزینه‌های بسیار زیادی باید پرداخت کرد.از جمله هزینه‌ی اجاره یا خرید مکان فروشگاه، هزینه‌ی تجهیزات، حقوق کارکنان وافراد است. در تجارت الکترونیک شما فقط به یک طراحی سایت ارزان و حرفه ای نیاز دارید.

 

۵- ارائه نمونه کار

در سایت خود تمام محصولات و خدمات را معرفی می کنید و بدون هیچ هزینه و محدودیتی آنها را به‌ روز  کنید. مشتریان هربار برای دیدن هر محصول  نیاز به مراجعه حضوری ندارندمیتوانند بصورت آنلاین عکس و ویدیو محصول را ببینند.

 

۶- بازاریابی اینترنتی

به جای صرف کردن هزینه‌های زیاد برای تبلیغات و بازاریابی کافیست وب سایت خودتان  را بهبود ببخشیدبا این کار گوگل شبانه‌روز برای شما مشتری بیاورد! با انجام برخی فعالیت‌ها در زمینه‌ی خدمات سئو سایت با کمترین هزینه در بستر وب برای خود بازاریابی اینترنتی کنید.

 

۷- برقراری ارتباط با مشتری

در دنیای وب مشتریان به راحتی نظر خود را راجع به هر محصولی ارائه میدهند و نظراتشان را در قالب انتقاد و پیشنهاد برای شما میفرستند.  شما میتوانید سلیقه‌ی مشتریان خود را بشناسید و برای جذب مشتری بیشتر گام بردارید.

 

۸- برندسازی

با داشتن وب سایت میتوانید خدمات خود را در بستر اینترنت به هزاران مشتری معرفی و برای خود شهرت و اعتبار کسب کنید و اعتبار تجارت خود را بالا ببرید.

 

۹- مشتریان هدفمند

احتمال اینکه بازدیدکنندگان وب سایت شما به مشتری تبدیل شوند خیلی زیاد است بخاطر اینکه  آنها محصول و خدماتی را در اینترنت جست‌و‌‌جو کرده‌اند که به آن نیاز دارند و گوگل سایت شما را به آنها معرفی میکند.
اگر وب سایت شما طراحی هوشمندانه ای داشته باشد قطعا آن محصول توسط  بازدیدکننده خریداری خواهد شد.

 

۱۰- کسب در آمد جانبی

با داشتن وب سایت میتوانید علاوه بر معرفی خدمات درآمدهای جانبی دیگری مثل درآمد از طریق تبلیغات نیز داشته باشید.

 

خب حالا چگونه یک وب‌سایت راه اندازی کنیم؟

برای راه‌اندازی سایت باید یک مسیر مشخصی را طی کنید. از خرید هاست و دامنه گرفته تا طراحی ظاهر سایت! برای داشتن یک سایت چقدر باید هزینه کرد؟ چه کارهایی باید انجام داد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *