چطورکسب کار اینترنتی خود را رونق دهیم

چطورکسب کار اینترنتی خود را رونق دهیم

چطورکسب کار اینترنتی خود را رونق دهیم

How to make your online business thrive
How to make your online business thrive

ارزش خود را بالا ببرید و همان اندازه شاهد رونق خود باشید .آدمهای موفق در محیط کار جدید به شغل خود همانند یک محصول تجاری می نگرند.ارزش آ«ها را دسته کم نگیرید.تا زمانی د محیط کارشون ارزشمندن که بتوانند سود داشته باشندجه برای خودشون چه برای کار فرما و شرکت که برای آن کار میکنند.پس با ما همراه باشید تا ببینیم چطورکسب کار اینترنتی خود را رونق دهیم .

یک محصول زمانی خوب به فروش میرسد که از کیفیت خوب تبلیغات؛بازاریابی قوی و چندین فاکتور موثر دیگر در جلب مشتری برخوردار باشد.افرادی زمانی میتوانند شاهد رونق کار خود باشند که ارزش کار خود را بالا ببرند. در باره توانای خود تبلغ کنند.آدم‌های موفق همچنین می‌دانند که تابع بازار خود هستند و این بازار جایی نیست جز سازمان، شرکت یا کارفرمایی که برای آن کار می‌کنند.

تمام جوانب کاری شرکت که برای آن کار میکنند باید آگاه باشند.نوع مهارت خود ،تقاضا برای تغییر مهارت و توانایی تغییر تحولات در کارشان و پروژهای که در ارتباط با شغلشان است .باید درصد ارزش خود را بالا ببرند.

 

به ابزار های خود اعتماد دارید

وقتی کسی را برای کار خود استخدام میکنید.دوست دارید او از بهترین و روز آمد ترین ابزار در کارش استفاده کند.تا پولی که به آن میپردازید حدر نرود و حتی در آینده مشتری دائم او شوید.

ابزار کار شما چیزی است که به شما محول شده.دستمزد شما مبنی بر مهارت و ارزش فعلی شماست.امروز مهارت فناوری جدید با سرعتی بیش از گذشته در حال ورود به بازار است .

به یاد داشته باشید اگر نتوانید مهارت تکنولوژی های جدید در کار خود استفاده کنیدیا دانش خود را روز آمد کنید.رقبا و همکاران شما این کار را خواهند کرد وشما عقب میمانید.

کارهای مختلف گرافیکی به صورت دستی وبا داشتن ذوق و سلیقه لازم از سوی گرفیست امکان پذیر بود.امروز کامپیوتر در عرصه هاس گرافیکی راحت ترانجام میگیرد.برنامه های مختلفی که برای انجام کارهای گرافیکی و کامپیوتری به بازار عرضه شده برگ برنده با کسی است که بیشترین احاطه را بربرنامه ها داشته باشد. شرکت‌ها و کارفرمایان امروز در بازارهای جهانی برای روزآمدترین مهارت‌ها و دانش کار، پول پرداخت می‌کنند؛ بنابراین برای رقابت در عرصه بین‌المللی، باید بتوانید خود را «مجهزتر» کنید و نه فقط «مجهز»
چرا که در غیر این صورت، فرد دیگری با شرایط بهتری نسبت به شما از راه خواهد رسید و جایگزین شما خواهد شد

 

چه ابزار های در دست دارید

همه ما در محیط کار باچالش ها از جله تغییر و تحولات جدید از جله جایگزینی خود مواجهیم و این چالش زمانی جدی تر میشود که حس کینم در یک حوزه قادر به فعالیت هستیم و کار دیگری هم از دستمان بر نمی آید.

مشاوره وتست روانشناسی به راحتی به قابلیت های دیگر خود بالقوه هستند در حالی که برخی دیگر به طور نا آگاهانه  متوجه آن میشوند.به این نتیجه میرسن که مهارت ها وعلایق و قابلیت های بیشتری نصبت به آن چه فکر میکنند دارند.

 

مهارت ها چقد با ارزش هستند

برخی انشان ها بعضی کارها را بی دردسر انجام میدهند.در انجام این کار ساده هم فرایند مختلفی دخیلند. برای انجام این فرآیندها، مهارت‌های مختلفی مورد نیاز است؛ مهارت‌هایی که با ارزش‌تر از آن چیزی است که شما فکر می‌کنید.

چطورکسب کار اینترنتی خود را رونق دهیم
چطورکسب کار اینترنتی خود را رونق دهیم

برای تعیین ارزش مهارت‌هایتان می‌توانید تمرین زیر را انجام دهید.

یک صفحه از آگهی روزنامه جدا کنید به چیز خاصی توجه نکنید چون دنبال یافتن یک شغل نیستید.این کار یک تمرین است .

عنوان آکهی یعنی شغلی که برای استخدام افراد آگهی میشود با یک نوار نامرئی کنید که بعدابتوانید آن رابه راحتی جدا کنید.

به فهرست شرایط داوطلبان مراجعه کنید.

از یک ماژیک فسفری یا روشن، برای جدا کردن مهارت‌هایی که به آن‌ها در مشاغل مختلف نیاز هست و شما آن را در خود می‌یابید، استفاده کنید. حال نوارهای چسبیده را بردارید و به عنوان آگهی‌ها توجه کنید. بنابراین به خاطر داشته باشید که مهارت‌های یک فرد کارآمد در زمینه‌های کاری مشابه، قابل استفاده‌ است (هر غذا ادویه خاص خود را می‌طلبد، اما برخی غذاها با ادویه مشابه تهیه می‌شوند.)

 

حال که متوجه مجموعه‌ای از حوزه‌های مختلف کاری شده‌اید که به چه مهارت‌هایی نیاز دارد؛ زودتر می‌توانید فهرستی از مشاغل مورد علاقه خود را به ترتیب اولویت فهرست کنید البته ممکن است نام برخی شغل‌ها را نشنیده باشید؛ این‌ها همان مشاغل جدید هستند که با پیشرفت و تکنولوژی تولید می‌شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *