امروز پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹
09129313870
09132293870
09202293870
09356663870
02189783870
03195023870

ایده پردازان مهرگستر

خدمات طراحی و میزبانی وب و ثبت دامنه

  • ایده پردازان مهرگستر
  • ایده پردازان مهرگستر
  • ایده پردازان مهرگستر
  • ایده پردازان مهرگستر
shadow
نوشته شده در ۱۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۵ | 208 بازدید

ویژگی های اصلی بازاریابی خدمات

"<yoastmark

برخی کسب کارها کالا میفروشند.برخی خدمات می فروشند.بقیه نیز هر دو را میفروشند.سرویس ها داری چند ویژگی هستند .پس با سایت ایده پردازان مهر گستر همراه باشید تا  ویژگی های اصلی بازاریابی خدمات را باهم مرور کنیم.

فقدان مالکیت:

Online training via mobile

ویژگی های اصلی بازاریابی خدمات

شما نمیتوانید مالک یک سرویس باشید نمیتوانید یک محصول را ذخیره کنید.خدمات برای یک دوره زمانی استفاده میشود.به عنوان مثال اگرشما یک بلیط خریداری میکنید که به ایالات متحده حرکت کنید.در واقع شما یک سرویس خریداری میکنید.با آغاز پرواز شروع میشود و پایان پرواز تمام میشود.

 

لمس ناپذیری:

برخلاف یک محصول، شما نمی‌توانید یک خدمت را بگیرید یا لمس کنید. این به این دلیل است که یک سرویس، چیزی است که مشتریان آن را تجربه می‌کنند و تجارب، محصولات فیزیکی نیستند.

 

تجربه ناپذیری:

خدمات را نمیتوان از ارائه دهنده سرویس جدا نمود .یک محصول را میتوان از یک تولید کننده دور کرد امایک سرویس را نمیتوان دور کرد.زیرا هر سرویس نمایانگر آن چیزی است که برای مشتری انجام میشود.

 

فرسودگی:

خدمات مدت زمان خاصی دوام دارند.و نمیتوانند همچون یک محصول برای استفاده بعدی ذخیره شوند.یک طراح داخلی یک ویژگی رایک مرتبه طراحی می کند.مایل به طراحی مجدد خانه هستید.

نا هماهنگی :

شرکت‌ها دارای سیستم‌ها و رویه‌هایی هستند که اطمینان حاصل کنند آن‌ها یک سرویس یکپارچه ارائه می‌دهند اما بسیارمشکل است که هر سرویس را با تجربه‌ای یکسان داشته باشیم. بعنوان مثال، دو سفر هواپیمایی یکسان باتوجه به شرایط کنترلی هواپیما مانند شرایط آب و هوایی یا سایر مسافران در هواپیما، ممکن است احساس متفاوتی برای مسافران داشته باشد.

"<yoastmark

تحقیقات بازاری
تحقیقات زیربنای همه تلاش‌های بازاریابی امروزی است. از بازار گرفته تا تحقیقات مربوط به برند. مطالعات علمی جامع می‌تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه‌تر کمک کند.
با انجام تحقیقات مرتبط می‌توان یک مبنای هدفمند برای بازاریابی خدماتتان به دست آورید. فراموش نکنید که برای اندازه‌گیری نتایج معیارهایی را در نظر بگیرید.
به علاوه تحقیقات به شما کمک می‌کند تا درک بهتری از مشتریان پیدا کنید

 

چاپ این صفحه
لینک کوتاه این محصول : http://ipmg.ir/?p=2765
دیدگاه ها (بدون دیدگاه)

Leave a Reply

افتخارات ما

  • امور
  • بیمارستان فوق تخصصی نور افشار تهران
  • شرکت سهامی ذوب اهن اصفهان
  • برخی شعب بیمه ایران
  • برخی شعب بیمه معلم
  • صندوق های نسوز جهان اصفهان
  • طراحی و ساخت تندیس راه هشتم
  • فروش اینترنتی پنبه ریز اصفهان
  • کانون آگهی و تبلیغات تاش
  • کانون فرهنگی رایت الحسین علیه السلام
  • کانون وکلای دادگستری استان بوشهر
  • کمیته امداد امام خمینی اصفهان
  • گروه صنعتی اسنوا
  • مرکز فرهنگی الغدیر اصفهان
  • موبایل ایرانی مینیاتور
  • نمایندگی انحصاری میل لنگ سانز اسپانیا در ایران
  • بازرگانی لادانی
  • سازمان منطقه آزاد کیش
  • گروه صنعتی فراز