شرکت گردشگری سرزمین موج و مرجان

شرکت گردشگری سرزمین موج و مرجان

شرکت گردشگری سرزمین موج و مرجان

سایت شرکت گردشگری سرزمین موج و مرجان به سفارش مدیر و کارشناسان این شرکت، با طراحی مدرن و اختصاصی ، استفاده از رنگی متفاوت ، ترکیب بندی خاص صفحه با تفکیک تورهای داخلی و خارجی و همچنین مطالب سایت از صفر تا صد توسط تیم طراحی و توسعه وب ایده پردازان مهرگستر انجام شده است.
در طراحی این وبسایت از تکنولوژی های HTML5 ، CSS3 و jQuery استفاده شده و هسته مدیریتی آن بر پایه زبان برنامه نویسی PHP می باشد که از پایگاه داده MYSQL تغذیه می شود. استفاده از مدیریت محتوای محبوب و قدرتمند وردپرس برای مدیریت این وبسایت و پنل تنظیماتی بسیار قدرتمند و کاربر پسند آن ، مدیریت این وبسایت را بیشتر و بیشتر آسان نموده است.

این سایت به سفارش مدیریت شرکت گردشگری سرزمین موج و مرجان واقع در منطقه آزاد چابهار طراحی و راه اندازی و شخصی سازی شده و پس از آموزش های لازمه اطلاعات در این سایت درج و سئوی این سایت کار شده که بسیار سریع در گوگل منتشر و در صفحات اول گوگل قابل مشاهده بود.

برای دوستانی که می خواند سایت گردشگری راه اندازی کنند و یه جورایی نمی خواند هزینه زیاد از حد برای سایت خودشون بکنند این قالب پیشنهاد خیلی خوب و عالی هست. مطمئن باشید حدود ۷۰ درصد نیازهای یک سایت گردشگری را جواب میده.

screenshot-localhost-2015-01-26-20-02-07

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *