استراتژی اثبات شده برای بهبود رتبه آلکسا

استراتژی اثبات شده برای بهبود رتبه آلکسا

امروز براتون آموزش ۶ استراتژی رو آماده کردم.

رتبه الکسا با توجه به تعداد افرادی که بوسیله نوار ابزار الکسا ( Alexa Toolbar ) یک وب سایت را مشاهده می کنند اندازه گیری می شود.به یکی از بالاترین سایت ها در آلکسا می توان به یاهو اشاره کرد که در حال حاضر رتبه ۴ را دارد. سایت هایی که جدید ساخته می شوند رتبه آنها حدود ۵ میلیون می باشد.

۱٫ تولبار آلکسا رو دانلود کنید و بر روی مرورگرتون نصب کنید.توجه داشته باشید که اگر از مرورگر firefox استفاده کنید تاثیر بیشتری داره.بعد از نصب هر روز از طریق تولبار آلکسا وارد سایتتون بشید.به این طریق که در کادر جستجو این تولبار ( سمت چپ ) آدرس سایتتون رو جستجو کرده و اگر صفحه ای از سایتتون در گوگل باشه در نتایج جستجو آورده میشه و روی اون لینک کلیک کنید.

۲٫ایجاد تولبار آلکسای سایت خودتون. آلکسا این امکان رو ایجاد کرده که شما برای سایتتون یه تولبار ایجاد کنید و برای دانلود در سایتتون قرار بدید که با این کار واقعا رتبه آلکسا تون بالا میره. برای ساخت تولبار به این صفحه مراجعه کنید. در این صفحه یک فیلم آموزشی هم قرار داره که میتونید نگاه کنید و بر اساس اون تولبار خودتون رو درست کنید.البته واقعا کار آسونیه.اینم از آدرس تولبار سایت ما. شما همچنین میتونید از ابزار هایی که خود آلکسا در نظر گرفته استفاده کنید.
Get our toolbar!

 

۳. تشویق و ترغیب بازدید کنندگان سایتتون برای اینکه در آلکسا برای سایتتون نظر بدن.برای اینکار شما می توانید یک لینک در صفحه مورد نظرتون قرار بدید و عنوان اون رو ” اینجا کلیک کنید و نظر بدید” قرار داده و در قسمت Review نظرتون رو بنویسید.شما همچنین میتونید آدرس سایتتون رو در نظر وارد کنید پس عجله کنید به سایت ما در آلکسا نظر بدید.

 

۴.بر روی سایتتون یک widget قرار بدید.با این کار کاربران میتونند روی اون کلیک کنند و این یک امتیاز برای شما محسوب میشه.

 

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 468x60px.

Alexa Certified Traffic Ranking for wpdesign.ir

 

۵. مطالب سایتتون رو روزانه و در زمان مشخص ارسال کنید.مثلا اگر روزانه ۴ پست ارسال میکنید سعی کنید این ترتیب رو حفظ کنید و یا از ابزار های زمان بندی مخصوص این کار استفاده کنید.

۶٫ سایتتان رو در دایرکتوری های معروف مانند DMOZ ثبت کنید.این کار نیز باعث افزایش رتبه آلکسای سایت شما میشود.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *