آموزش آنلاین از طریق موبایل

آموزش آنلاین از طریق موبایل

آموزش آنلاین از طریق موبایل

Online training via mobile
Online training via mobile

در دنیای ما داشتن موبایل امری همه گیرو ضروری شده وتقریبا همه مردم از موبایل اندروید و به اصطلاح موبایل لمسی استفاده میکنند .و گمتر کسی را پیدا میکنید که از گوشی ساده یا دکمه ای استفاده کند.همه گیری از موبایل باعث شد سازندگان اپلیکیشن های مختلف به این فکر باشن که نرم افزار یا اپلیکشن های را طراحی کنن که از طریق موبایل هم بشه بهشون وصل شد.اهدافی که برنامه نویسان کلاس آموزشی دارن به راحتی  آموزش آنلاین از طریق موبایل داشته باشین و برای وصل شدن به کلاسهای آموزشی نیاز داشته باشین.

 

 

امروز با داشتن یه موبایل که بشه اپلیکیشن نصب کرد با اینترنت به دنیای مجازی وصل شد.انواع اقسام آموزش ها،جلسات ،سمینارها….شرکت کرد.هزاران مقاله ، کتاب و … را خوند. این مسائل باعث شده که طراحان برنامه هایی را طراحی کنن که از طریق موبایل هم بشه راحت بهشون دسترسی پیدا کرد .هنوز افرادی هستن که برنامه هاشون جالب نیست.موقع خرید برنامه یا کلاس آموزش مجازی خوب برنامه را بررسی کنین و از داشتن پشتیبانی اطمینال خاطر بدست بیارین.

 

 

میتونین به راحتی یک کلاس مجازی بخرید وشروع به آموزش و کسب درامد کنید.افرادی که میخوان توی کلاسای مجازی شما شرکت کنن با موبایل خیلی راحت و اونها سریعتر میتونن آموزش ها را ببینن.

  1. اطلاعات را سریع جمع آوری کنید
  2. به راحتی در مباحث شرکت میکنن
  3. دوست دارن آموزشها سریع باشه
  4. نمیخواد برای شرکت توی کلاس های حضوری مسیر زیادی را طی کنن
  5. دسترسی و حضور راحت با زدن چند تا دکمه و حضور به موقع توی کلاس.
Online training via mobile
Online training via mobile

شما هم اینجا وظایفی دارین که باید درست و دقیق انجامشون بدید مشکلی برای کاربر ایجاد نشه . همین یه سری از ویژگی هایی که توی یه کلاس مجازی باید بهش دقت کرد را بهتون میگم.

 

  1. ایجاد تجربه و دسترسی راحت کاربر
  2. دسترسی خوندن آسان مطالب
  3. ثبت نام و دوره اموزشی ساده و بدون دردسر و دغدغه
  4. قابل دسترس بودن یادگیری راحت با موبایل
  5. ارائه محتوا کامل و قابل ارائه توی اندازه های صفحه موبایل.
  6. عناصری که با کلیک به راحتی در دسترس باشن
Online training via mobile
Online training via mobile

شما به راحتی با موبایلتون توی هر مکانی که باشین و توی هر شهر و قاره ایی هم که باشین میتونین به کلاس مجازی برین و آموزشتون را ببینین.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *